WSPL SPZOZ
ul. Obwodowa 3
11-500 Giżycko
Do wszyskich Oferentów
OGŁOSZENIE
Znak sprawy: N/2/03/18 K.C.
Zamawiający:
Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Obwodowa 3, 11-500 Giżycko
Informuje, że najkorzystniejszą ofertę na dostawę materiałów biurowych złozyło:
Przedsiębiorstwo Prywatne GLOBO
ul. Dąbrowskiego 2
11 - 500 Giżycko
Zamawiajacy zaprasza oferenta do podpisania umowy.
OGŁOSZENIE
Zamawiający zaprasza do składania ofert na dostawę materiałów biurowych dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnym Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Giżycku przy ul. Obwodowej 3.
Znak sprawy: N/2/03/18 K.C.
Zamawiający:
Nazwa i adres:Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Obwodowa 3, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie,
tel/faks 87 428 52 21.
Przedmiot zamówienia:
Dostawa materiałów biurowych dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnym Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Giżycku przy ul. Obwodowej 3.
ul. Obwodowej 3. (załącznik nr 1)
Wymagania dla oferentów:
Uprawnienia do wykonywania dostawy wymagane obowiązujacymi przepisami, zaplecze techniczne niezbędne dla prawidłowej realizacji dostawy.
Termin i miejsce składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 16 marca 2018 r. do godz. 1200 w siedzibie zamawiającego osobiście lub pocztą pok. 124 w godz. 800 - 1400lub drogą elektroniczną na adres e-mail: wspl.tech6@wp.eu, a następnie potwierdzić pisemnie.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Termin otwarcia ofert: 16 marcaa 2018 r. godz. 1230
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony na podstawie Kodeksu Cywilnego. Zamawiający zastrzega, że ogłoszenie lub warunki przetargu mogą zostać odwołane lub zmienione zgodnie z Art. 701-705 K.C.
Kryteria oceny ofert: Najniższa cena – 100%. Cenę w ofercie należy skalkulować poprzez podanie ceny netto + VAT za całość przedmiotu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 1.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto.
Termin realizacji zamówienia i sposób rozliczenia:
Dostawa materiałów biurowych: pierwszado 31 marca 2018 r. pozostałe dostawy wg terminów określonych w umowie, rozliczenie na podstawie potwierdzenia przyjęcia dostawy przez zamawiającego.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje strony mogą przekazywać pocztą lub
w formie elektronicznej na adres e-mail: wspl.tech6@wp.eu.
Termin płatności – 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej FV.
Miejsce i termin rozpatrzenia ofert:
Siedziba Zamawiającego pok. 124. 16.03.2018r. Godz. 12.30 Informację o wyborze ofert Zamawiający zamieści na stronie internetowej WSPL Giżycko, zakładka: zamówienia publiczne poinformuje wszystkich Wykonawców drogą mailową.
Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu - Wykaz materiałów biurowych.
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 3 - Wzór umowy
Kierownik Zamawiającego
(-) lek.Artur Radman